1 april 2012

Haparanda

  Har just på en liten länk med hunden och nu sitter jag här och bloggar om gårdagens händelser. Det var en rolig dag, shoppade mycket och hade roligt med mina kompisar. Det är otroligt hur mycket pengar som egentligen går åt till mat när man shoppar. Lite för mycket enligt min åsikt. Kom hem sent igår kväll, har inte fått tillräckligt med sömn för att ta igen mig till skolan som börjar imorgon, suck. Steg upp klockan halv sex igår morse och sov "bara" tio timmar idag. Men det är sånt man får leva med :). Ska lägga upp lite bilder på vad jag köpte.

3 par skor för 40 € ganska bra, va? :) 

En mörkblå oversize tröja.
Et ljus som doftar precis som äpplen.
En välbehövd nattduksbordslampa.

  Allt jag köpte finns inte på bild, jag köpte också bruna klädhängare, en roskis och en vattenkanna. Jag är  nöjd med allt jag köpte :). Nu ska jag läsa på kemi provet och sen ska jag tvätta bilen.

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar