20 april 2012

Chill

  Idag är det fredag, om nån har råkat missa det. Skoldagen har passerat i ett långsamt tempo, fast jag fick sova en timme längre. Har just kommit på att det bästa ämnet den här perioden är fysik och det värsta är tyska.. Hade ingendera av dem idag, tur att jag inte hade tyska! :) Jag är inte så dålig på tyska, jag bara avskyr vår lärare --> jag vill inte göra några läxor i tyska --> jag blir inte bättre på tyska. Så jag vet inte längre om jag vill/orkar läsa det. Men det är onödiga saker att tänka på.
  Blir en "chill" kväll idag, har planerat in att ringa en kompis och prata i nån timme och plugga matte, jag gör för det mesta så att jag ignorerar matte läxor och läser sen på helgerna. Jag lär mig dubbelt bättre om jag lär mig själv än om läraren försöker lära mig.
  Det blev ett kort inlägg idag, om ni ursäktar mig så nu ska jag ta och läsa på matte!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar