3 april 2012

Aaargh!

  Vet ni vad som hände igår? Mina pumabyxor gick sönder... Ska vi alla ta och ha en tyst minut här? ....... Igår var jag på innebandy och ungefär halvvägs in när jag skulle in i byte så ska man hoppa upp på en "scen". Då fanns det några spikar där och då lät det bara "riitschh" och jag bara Neeej! Kilade in på wc och undersökte skadan. Hålet på byxbaken är ganska högt upp, men spenderade resten av timmen att dra er toppen så långt det gick. Jag är så ledsen, snyft, mina älsklingsbyxor. :(

  Om det inte vore nog med det, idag hade vi en presentation i modersmål, skriver en uppsats i historia och imorgon har vi finska prov?!? Snart, snart, snart är det påsklov, måste fokusera på de positiva sakerna. Bara en dag kvar :). Ska försöka uthärda den dagen till.

Take Care!

4 kommentarer:

  1. tu å tiin pumabyxona.. Amen!

    SvaraRadera
  2. Men jag å vill jo läsa bloggen diin! Måst lägg di i mina favoriter :)

    SvaraRadera