26 april 2012

Lite nervös

  Idag hände ungefär exakt samma sak som igår, vaknade, skolan, hem, gymmet, läxor. Nämen vi får ju inte glömma morgonträningarna idag. Aah, vilken skön känsla när man tränar från morgonen och energikicken hänger kvar under nästan hela skoldagen, det blir lite sämre med sista passet, hah :D Den här morgonträningen var också den sista innebandyträningen jag får förrän vi har matchen på lördag. Börjar på allvar bli nervös.. Men jag är faktiskt ganska hyfsad på att spela, jag måste fokusera på det! :)
  Imorgon ska jag ta det lite lugnt på motionsfronten, ska kanske ta en liten löprunda, man får ju inte bli "lämi" för ens första innebandymatch! Första! Jag tror det är lite för sent att inte bli öm i alla mina muskler, har varit till gymmet tre dagar i rad nu, och på måndag var jag på innebandy, oops! :) Alla mina muskler är ömma nu, men det hinner väl gå om till lördag, eller? :)

  Bra låt, lyssna om ni har tid! ;)

Nu ska jag börja göra mina ton av läxor, Ha det gött!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar