8 april 2012

Födelsedagskalas

  Efter en lång dag som började med promenad, fortsatte med födelsedagskalas och avslutades med lekar med lillasystrarna (kung på skithögen, snöbollskrig på balarna och kaninspårning) är jag döslut. Det har varit ett roligt kalas, det var ju faktiskt jag som blev firad (min lilla systers födelsedag är oviktigt, det är jag som är stjärnan här!). Presenterna var otroligt fina, fick t.ex. ljus, blå JC-topp, handkräm, pengar och påskägg :). Om mina presentgivare läser det här, så tack en gång till! :)

Ett påskägg som är ungefär tre ggr större än min knog, fint att titta på.. :))

Miin tårta! :D

  Har varit en bra söndag idag. När jag vaknade kände jag mig t.o.m. lite religiös. Hade faktiskt lite lust att gå till kyrkan? :) Kanske man skulle gå nån gång och bara sitta i kyrkbänken och samla tankarna. Har nästan aldrig tid att fullständigt samla tankarna. Kanske skulle vara nått för mig? Vem vet?

  Imorgon har vi också ledigt, tack å lov för påsklov! :D

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar