12 april 2012

Konsert

  Idag har det verkar vara en låång dag, fast jag bara har haft två och en halv lektioner. Började morgonen med att jag menade försova mig när jag inte hittade någonting att ha på mig.. En bussresa och en halvt pass kemi senare och jag sitter i bussen på väg till Kokkola på konsert. Konserten var faktiskt otroligt bra! Det var mellersta österbottens kammarorkester, Almost a Dozen och Dozen Matter. Det som var bra att man kände alla personer i körerna, vilket gjorde det ännu roligare att lyssna. De sjöng bland annat Spider pig och ett medli av ett antal av Coldplays sånger (bara älskar Coldplay).

Spider pig från Simpsons! :D


Coldplay - Paradise, gillar,gillar & gillar.


  Kanske ska på body pump i kväll, vet inte om jag vill, jag tycker om att köra mitt eget race, inte härma någon annans övningar :).

  Imorgon ska jag till Vasa, skippar halva dagen. Var inne till rektorn och meddelade att jag ska till Vasa och shoppa, så kan skrev som orsak varför jag var borta att jag ska Vrålshoppa! :D Man måste bara gilla vår rektor. :)

Take Care!

2 kommentarer:

  1. Jag har just hittat din blogg, vad roligt!! Och ser att du uppdaterar flitigt vilket är jättebra. Ser framemot att börja följa din vardag!
    -moster J

    SvaraRadera