7 april 2012

Påsk

  Glad påsk allihopa! Tänkte nästan glömma att uppdatera bloggen idag. :) ops, men inte har det hänt något speciellt i mitt liv som är värt att antecknas. Igår gjorde vi pizza, är fortfarande lite mätt efter pizzafrosseriet :).

Nam, nam & nom
  Vaknade idag klockan 10 (chockerande sent) och kom plötsligt på att det är påsk. Hade helt glömt bort det då jag inte har behövt rita några påskbrev. Det är otroligt hur gammal jag börjar bli. Snart 17 år. :) Det är lite sorgligt att inte vara påskhäxa mer. Jag var ingen påskhäxa, om mina lillasystrar hade varit då hade jag också. Men den yngsta lillasystern blev lite blyg, så hon var bara påskhäxa här hemma och hos fammo. Kanske skulle klä upp mig ändå :).
  Har idag också varit på en promenad i skogen som räckte i över två timmar, jag bara älskar att gå i skogen. Med mig hade jag min äldre lillasyster och doggie. Det var nog ganska vått, kallt och min fot värker lite, men roligt var det! :) Såg två svanar på åkern, så fast hoppet verkar ute så är nog våren på väg! Får bara inte ge upp hoppet... :)


Ha en bra påsk allihopa!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar