13 april 2012

Vasa

  Nu sitter jag här hos min moster i Vasa, bara väntar på att få åka och shoppa. :) Och väntar och väntar och väntar.. Fick just reda på att min mamma, moster, kusin och lillasyster ska gå till barnparken före vi åker och shoppa. Suck, och det är för långt att gå. Men en affär jag bara måste till är Cubus! :) Hittade min favoritbyxor därifrån; ett par svarta jeans, som var ganska billiga. Har bara en gång varit till Cubus förr och det var i Rovanniemi. Allt i Cubus var i precis min smak, om jag skulle ha fått bestämma så skule jag ha köpt allt i butiken. Är så ivrig! :)
  Skriver för att jag har liite tråkigt, mamma och moster pratar om spagetti? Vet inte vad jag ska göra nu, så jag slänger in en låt som jag hittade igår, den är sjungs på engelska av en svensk artist. Den är faktiskt riktigt bra. :)


 Det var väl allt för idag. Har inte så mycket pengar, så ingen storshopping kommer det väl inte exakt att bli. Men att njuta av att gå i klädaffärer och titta igenom allt är det väl inget fel med? :D

Take Care!

4 kommentarer:

  1. Vaaaa, har di Cubus i Vasa??? :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jåå, di har vel just byggd e, å ja e överlyckli! :D

      Radera
  2. Men va, var det såååå tråkigt att vara här? ;) Så mycket prat om spaghetti var det väl inte... Eller? :) Ser i nästa inlägg att du hittade några fräscha tröjor i alla fall, kul! Men inte nåt från cubus? Jag har faktiskt inte varit dit ännu - så kom snart igen så tar vi en cubustimme eller två tillsammans!

    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hah, de kändes nog så för mig! :D Nej tyvärr så hitta jag inte nå från Cubus, jag var inte där så länge, vi hade inte så mycket tid och sen skulle vi skynda vidare till morbror J. :)

      Radera