4 april 2012

Finska prov...

  Jag gjorde helt bort mig på finska provet idag... Vi hade visst två sidor av ord som hörde till ett kapitel, var det redan var en sida ord. Så där for 4-5 poäng, och i mitt fall är de extra viktiga, nog blir jag godkänd ändå men det "harmar" mig. OM jag skulle ha läst dem då skulle jag ha kunnat dem och fått 5 extra poäng -.-
  Men nog talat om finska provet, vi fick ut kemi proven och jag är ganska missnöjd! Fick 8+, det kanske låter helt okej, men det är 4 ämnen jag förväntar mig 9 i; Matte, kemi, fysik och engelska. Varför, det var ju mest slarvfel. Har redan bestämt att jag ska försöka höja vitsordet i maj, kommer antagligen inte att lyckas, med varför inte?

  Håller på och jobbar med "8 bekännelser" som jag hoppas få på bloggen snart. Det är helt enkelt åtta olika påstående om mig, som kanske inte alla vet. Hoppas jag hittar på 4 till, försöker få färdig listan till slutet av veckan. :)

  Nu ska jag till gymmet en sväng och bli en bodybuilder!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar