29 april 2012

Innebandymatchen

  Gårdagen var helt rolig, innebandyn gick suveränt. Vi vann krombiboan med 11-5, tror åtminstone ställningen blev sådan. Hah, in your face! Har nog några nya blåmärken i min samling :). Det var jatkot vid församlingshemmet med smörgåsar, saft och annat. Men jag insåg igår att jag inte riktigt tål saft, magen var i upprorstillstånd. Det är otroligt länge sen jag har druckit saft :). Så jag fick skippa andakten och åka hem med mina krämpor. Ajj, men det gick så småningom över när jag tog en värktablett. :) Som tur är.
  Nu ska jag snart börja ställa mig iväg gående till min lillasysters fotbollsmatch. Hon har redan spelat en match idag, mot HBK, de vann, jag är stolt! :D Hoppas de vinner andra matchen också. Jag ska ha kameran i handen och knäppa miljoner bilder, jag har inget makroobjektiv (om det nu heter så), så jag kommer inte få några närbilder. Men anyway ha en bra söndag! :)

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar