24 april 2012

Ursäkta mig

  Ursäkta, ursäkta, glömde helt bort/hade inte tid att göra något inlägg igår. Gjorde färdigt en powerpoint presentation till religion och var på två timmars innebandy. Iik, jag hatar presentationer, vi skulle egentligen haft den idag men hon som jag skulle ha presentationen med var sjuk, suck, så det blir att ha den imorgon. Ska också meddela att jag har fått min första tia i gymnasiet! :D Unbelievable!! Och i engelska dessutom, fast jag tentade (läraren sa det är ovanligt att hon ger någon tio som tentar). Jag är nöjd.

  På innebandy igår kväll så fick jag reda på att vi ska ha en match mot "krombiboan" på lördag, dubbel iik. Nervös som sjutton, vi får hoppas det går bra.. Hoppas, hoppas, hoppas.

Blir inget längre inlägg, nu ---> gymmet :)



(har aldrig kollat på musikvideon, men låten är bra!) Märkte just att videon inte fungerade, lägger in en annan istället. :))

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar