22 april 2012

Foten..

  Angående min motion den här helgen så har det varit på den sämre sidan, om jag springer uppför trappan så går det en ilande smärta från högra knäet ner till tårna. Verkar som om man det gör ont på ett ställe så sprider det sig? Igår hände det nämligen att min lillasyster och jag lekte och på nått sätt slutade det med att hon hoppade på min högra fot och då gör det förskräckligt ont i foten och det hörs ett illvrål som ekar över sjön. Ajj, det gjorde ont, nu är foten lite uppsvälld och gör mycket ondare än vanligt.. Så jag har tagit det lugnt idag. Jag vet att jag borde vila, men jag ska så säkert på innebandy imorgon! :) Jag är dum, jag vet.

Take Care!

2 kommentarer:

  1. Va synd att foten inte verkar bli bra! hjälper förstås inte att en lillasyster landar på foten :) men verkar ju annars också vara en långdragen sort. Skulle säkert vara bra vila foten men det verkar inte som du är så bra på det ;)

    Hoppas verkligen foten snart är återställd!

    Moster M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nee, jag är faktiskt ganska dålig på att ta det lugnt. :) Och jag hoppas också att foten snart är i skick och går att springa bra med. ;)

      Ha en trevlig helg! :)

      Radera