11 april 2012

8 bekännelser

Har äntligen fått färdigt min 8 bekännelser lista, det var på tiden! :)

1. Har mycket blåmärken. Räknade just och jag har 12 (räknade inte de riktigt små).
2. Är nästan en perfektionist. Nästan och nästan, allting ska vara på rätt plats.
3. Har 8 blomkrukor i mitt rum. Är beroende av växter :).
4. Älskar naturen. Älskar allt med naturen, lukten, vinden och solskenet.
5. Ska försöka mig på att få jaktkortet i sommar. Kommer bli svårt.
6. Hatar kaffe. Gillar inte lukten, konsistensen eller smaken.
7. Är beroende av att borsta mitt hår. Det går inte en timme förrän jag känner ett behov av att borsta håret. Jag vet att det inte är bra för håret, men jag måste!
8. Är beroende av att endorfiner. Kan inte vara en dag utan att träna :).

  Det var mina 8 "budord", hoppas ni lärde känna mig lite mer. :) Nu ska jag åka med scootern till gymmet, det är ju +7 grader där ute, det blir vår ändå. :D

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar