6 april 2012

Samsung Galaxy Ace

  Vaknade klockan 8 idag, som vanligt.. Jag är bäst på att vakna tidigt när man har lov :).

    Igår var mamma, lillasyster x2 och jag till stan. Jag såg en mobil som det sa "klick" om, och så köpte vi den. Jag betalade hälften och mamma betalade den andra hälften, den är min födelsedagspresent några veckor i förväg. Så nu är jag en stolt ägare av en svart Samsung Galaxy Ace. :D




  För en halvtimme sen var jag ute på en promenad med hunden och provade kameran på mobilen. Den är nog helt okej. :)


  Det har blivit mycket, mycket snö, vår var är du? Det är påsk imorgon.. Hoppas att ni inte har lika mycket snö var ni är, men ha en bra helg ändå! :)

Take Care!


2 kommentarer:

  1. Oi, så mytsi snöön ni har änny...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jåå, hä ha snöa över 20 cm på ba några da. Vi ska hoppas et e smelter snart :)

      Radera