27 april 2012

Freedag

  Tack för att det är fredag! Fredagen kom nog i grevens tid. Just nu sitter jag här och fryser, mår dåligt och har huvudvärk. Vad ska det här bli till, jag vill inte bli sjuk, när inlägget är färdigt får jag hälla i mig solhattsdroppar och alla vitaminer vi har i huset. Ni vet nog varför jag inte vill bli sjuk tills imorgon, jag som har tjatat om det så, men om ni har råkat missa så är det innebandy match imorgon!
  Eftersom jag känner mig lite sjuk så tar jag ingen löprunda idag. Men jag överväger starkt att gå ett varv runt sjön som är ungefär 8 km. Är väl lite på längre sidan, då fredagen skulle vara min vilodag från all motion? ;) Kanske bara skulle ta en liten runda på kanske 3 km? Men efter det så blir det bastu, gillar inte egentligen bastu, men om man tittar ut genom fönstret och ser allt det gråa, regniga och trista, kanske man kan behöva lite värme? Men anyway, nu tar jag en promenad, vi får se vart mina ben bär mig. Ha en trevlig helg! :)

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar