9 april 2012

Hunden..

  Blir bara ett kort inlägg idag :). Har just varit ute en timme på promenad på sjön med hunden. In i skogen och ut igen. Tränade att ha hunden lös, det gick suveränt.. tills han fick nys på lukten av en annan hund ca 200-300 m framför oss. Han sprang som en blixt, jag trodde att jag hade förlorat honom för alltid.. Men han jag hittade han som tur, är fortfarande lite arg på honom och jag tror han vet.. Men anyway, jag tänker gå ut på en promenad i skogen igen den här gången på andra sidan vägen, var jag aldrig har sett några andra människor. Det ska väl gå bra, eller? :)) Vi ska hoppas det. Försöker förtränga minnet av att vi ska till skolan imorgon med en massa promenad. :) (Kan inte förtränga minnet med innebandy, för det är ingen innebandy idag :/ )

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar