14 april 2012

Tusen besökare!! :)

  Jippieee, idag fick jag över 1000 besökare, och jag har bara haft min blogg i en och en halv månad. Så det är ganska mycket folk på så liten tid, vet faktiskt inte alls vem som läser min blogg, utom släkten och några kompisar? Känns bra att det finns människor som faktiskt är intresserade av mitt ganska tråkiga liv? :)

  Men anyway, igår var jag till Vasa och shoppade lite. På saldot finns nu två tröjor och en concealer (för dom som inte vet så är concealer en "penna" som man täcker finnar och andra trevligheter med. :D ). Gårdagen var rolig, men jag är lite uttröttad från allt lekande med min kusiner. :)

En basic naturvit tröja från H&M.
En mörkblå och vit randig från Jim&Jill.

    Det var det jag köpte, tänker ha den randiga på måndag, med rött nagellack, blå jeans och röda skor, suveränt! Kanske skulle kunna ha det imorgon också, jag är lite glömsk så jag kom just på att vi har kalas imorgon! :D

  Nu ska jag ta en liten löprunda med hunden, beror på om foten tillåter det, och sen kanske det blir en film. Ha en bra lördagskväll allihopa! :)

Take Care!

6 kommentarer:

  1. snygg tröjona :) så du ska ha rikti sjömanstema på måndan tå ?? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja er noo ein ååv töm som leser å halder reeda på va du dsär : )

    SvaraRadera
  3. Ja lesär noo ja å fast ja e grömt roko på ti kommenter! :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okejj, hä e intressant ti veta vem som leser å vem som int :D

      Radera