19 april 2012

Kokkola

  Gårdagen var rolig vid Kokkola med mina kompisar M och J. Vi shoppade, åt vid Rossos och pratade strunt :). Tack för en underbar födelsedag! Och tack allihopa för era fina presenter! Nu är jag på allvar 17 år, bara ett år tills jag blir myndig, iik, jag blir så gammal! :) Det är ganska otroligt för jag vet själv att jag kan bete mig som en fem-åring. Vild, pinsam och omöjlig att kontrollera! Skål på det, jag är ett år äldre! :)

  Igår shoppade jag från Kokkola ett par vita sommarskor och en röd tröja med texten C'est tres bon! Gillar,gillar. Men nu ska jag ut i solljuset, ska skaffa fram fräknarna! Det är vindstilla och snön den bara smälter! Jippie, nu går jag ut och sen blir det antagligen en länk :) Ha det bra!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar