30 mars 2012

Ikea

  Hejsan, just nu sitter jag här vid min kompis, vi chillar och talar strunt. Ska tillbringa natten här i Kronoby och imorgon bär det av till Haparanda med buss! Ikea, här kommer vi! :D Ska kanske ta hem en expedit hylla åt min lillasyster, och jag ska shoppa, shoppa & shoppa. Är inte så bra på att shoppa, hittar inte riktigt vad jag vill ha. Men just nu är jag på shoppinghumör! Men antagligen inte imorgon... Någonting säger mig att mina kompisar är på ordentligt shoppinghumör. :) Det finns ju mycket butiker runt ikea, ska också shoppa lite kläder :)

Vill ha lista:
  • Tröja
  • Jeans
  • Vårskor
  • Vårjacka



Blir antagligen inget inlägg imorgon, kommer att komma hem ganska sent, så ni får leva på det här magra inlägget till söndag! :)

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar