20 mars 2012

Motion

  Tror jag fått min dagliga dos av motion för en längre tid, men inte stoppar det mej att gå till gymmet imorgon ändå... Börjar dagen med en timmes morgonträningar, innebandy. Efter skolan går jag ut ett varv med hunden. Snart sitter jag i bilen på väg till gymmet, tränar skott i cirka en halvtimme. Går sen upp till gymmet med min kompis och är där lite över en timme. Sen skulle jag göra lite mera skottövningar, men det visar sig att ett gäng ska spela innebandy. Jag blir lite besviken, men sen frågar någon om jag vill vara med, och då spelar jag innebandy i en timme till. Nu har jag just varit och duschat och endorfinerna som utsöndras vid träning bara pumpar genom mina ådror. Vilken härlig känsla! Hög av träning, haha :))

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar