16 mars 2012

Vår!

   Klockan är 07.19 när mamma ringer och jag slår upp ögon och tänker skiit! Det är för sent nu, hinner inte med bussen för den gick för fem minuter sen... Såå missade bussen och jag missade historia timmen, eller rättare sagt 50 minuter av timmen. 20 minuter kvar av timmen när jag kommer in genom dörren och säger "Ursäkta et ja e sein, ja fösov me", ni skulle ha sett lärarens min. Men det gick helt okej, vi höll bara på med ett grupparbete, som blev ganska dåligt ändå så det var ingen skillnad om jag skulle ha varit där eller inte.

  Måste bara säga det här som alla säger just nu: Jag älskar våren!! Den är här, vi slipper kylan, nog för att det kan bli kallare igen, men det tänker vi inte på nu. För nu hoppar vi omkring och hurrar för att det är Våår! Kanske man skulle gå ut och fota lite? Jag tror inte jag lägger in några bilder, men vem vet? :) Jag brukar redigera mina bilder i Photoshop, men av någon underlig anledning så går det inte att lägga in redigerade bilder här?

Glada miner från Björkbacka när det blir vår! :)


  Skulle vilja färga mitt hår, det skulle vara en perfekt tid, börjar ha 3-4 cm utväxt och det är ingen vits att färga håret på sommaren eftersom det bara bleks. Kanske skulle starta scootern och åka till min kompis, med en hårfärgningsförpackning i helg? PS. Jag veet att du, min kompis, läser min blogg, så skicka ett SMS när du ser det här inlägget (orkar inte skriva på mobilen). Ja, jag vet. Jag är lat.

Take Care!

3 kommentarer:

  1. Va härlian bild!! Å va bra et ni äntligen har våårä tii å!

    SvaraRadera
  2. Hejsan :) nu hitta ja ti bloggen din!! Ja brukar å rediger bildrä min i photoshop - men tå man sparar döm måst man änder om filformati ti JPG å tå boda i ga att ladd upp på bloggen :) hoppas hä löser problemi

    SvaraRadera
  3. Hejhej! :) Okej, hä ska jag legg på minni! :))

    SvaraRadera