29 mars 2012

Provvecka...

  Sitter här hemma och tänker på gårdagens film, jag vill se den igen! The Hunger Games har blivit en succé det finns otroligt mycket om den på nätet. Och jag som önskade att jag skulle slippa sånt här, tolv- och fjortonårs flickor som bara skriver om hur mycket de älskar filmen, hur de älskar skådespelarna och sånt. De har redan gjort upp Team Peeta och Team Gale. Men orka.. Först skulle de kunna ta och läsa böckerna, jag blir så trött på sånt här, de förstör en bra film.



  Ska snart ta och gå en runda med hunden, jag vilar foten den här veckan och försöker att inte överbelasta den så mycket (oops, var på morgonträningar i morse) för min vrist är fortfarande lite svullen. Det börjar bli 3? veckor sen jag skadade den, kan den inte bli bra snart??

  Sen ska jag läsa på historiaprov...

Take Care!

2 kommentarer:

  1. Jag har varit inne och läst din blogg flera gånger men inte fått ändan ur vagnen och kommenterat nåt ännu (skärpning Maria!) Du skriver superbra, vilket flyt du har i texten! Och jag blir imponerad av hur aktiv du är (du tränar ju typ hela tiden) - jag önskar jag hade din självdisciplin. Gäller även godisätandet (eller ickegodisätandet alltså);) Keep up the good work me bloggen! Trevlig helg! Kram från moster M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå tack! :) Inte vet jag nu om jag e så aktiv, den här veckan har jag varit lite sjuk och oaktiv. + att jag måste den är fortfarande svullen efter incidenten... :)) Trevlig helg åt er också, och hälsa min kusin T från mej! :D

      Radera