22 mars 2012

"Pimplasi"

  Idag har jag bara haft två pass, kemi och finska. Jakt & Natur gruppen var och pimpla idag. Japp, jag är med i jakt och natur. Det var ganska roligt, men oerhört kallt, jag får nog amputera några tår. Aldrig mer gummistövlar ut på sjön... Jag fångade 6 fiskar, abborrar dessutom, känner mej stolt. Men jag lämnade kvar dem på sjön, vår katt gillar inte fisk. En helt ok dag, skulle nog kunna göra om det nästa vecka, men med massor av extra kläder och x5 par strumpor på fötterna. Nästa vecka blir det ganska en dag när vi ska lyssna på ugglor från klockan 21.00-00.00. Ser fram emot det :).

  Idag blir det antagligen inget gymbesök eftersom jag har historia förhör imorgon... Kommer gå åt skogen, ska väl försöka börja läsa nu... :)

Härlig sång, det här är inte originalet, utan bara en underbar cover.! :))

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar