12 mars 2012

Klädhög!!

  Mamma kom just in med en enorm klädhög i mitt rum, oroa er inte, det var jag som la igång tvättmaskinen, mamma hängde "bara" upp tvätten och bar upp den. Nu ska jag vika den enorma klädhögen och lägga in den i garderoben. På tal om min garderob, jag borde verkligen städa ur den, slänga allt som jag inte använder mer eller ge till loppis. Allting ligger huller om buller och kors och tvärs. Borde vika allt i fins högar, men det kommer troligen aldrig hända. Ibland finns det inkräktare bestående av min lillasysters kläder, då går larmet och då kickas dom ut med en spark i baken. Om kläder nu har en bak? Okej, jag erkänner jag är galen, ni kan relatera till mitt förra inläggs video. If I die young.

  Slut på det galna inlägget. Ska börja ställa mej till innebandy.

Take Care!

2 kommentarer:

  1. Vad häftigt att du har börjat blogga! Och vad bra du skriver! Me like!

    SvaraRadera
  2. Nå tack, men int är jag nu så bra på att skriva :))

    SvaraRadera