8 mars 2012

En "slaka da"

  Jag kommer just tillbaka från en länk med hunden, bara två kilometer, men hunden är glad! :)

  Det blev inget kompisbesök idag, jag mår dåligt och har en otrolig huvudvärk, irriterande! När jag kom hem tog jag en huvudvärkstablett, och nu är humöret på topp! :) Kanske ska försöka besöka kompisen i helg? Om jag slipper... Har en hemskt lust att gräva fram scootern.

   Idag har jag tagit en "slaka" dag, jag har bara tagit det lugnt och gjort lite läxor. Jag har också laddat ner en testversion av photoshop, så jag har suttit och svurit framför datorn när programmet aldrig lyder mej. Raderat sträck och lagt till några konstiga ränder? Jag är ganska värdelös. Men vad kan man säga övning ger färdighet.


Bjuder på en bild där jag hoppar från en veranda. Älskar vintern!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar