17 mars 2012

Lördag!

  Klockan är tolv när mamma, jag och lillasyster x2 åker till Köust. Först far till Rautia och kollar om det finns några tapeter till min lillasysters rum. Bingo, vi hittade en! Oh shit, den kostar 309€, det blev inget av tapetsköpandet, hon ville ha en stad i svartvit med blåa höghus. Next stop: vi går in till loppiset och fyndar gummistövlar (såna där 27 euros) för 2€ och jag fyndar en "ljushållare" (kom inte på vad det heter), med formen av en stjärna. Jag är jätteglad. Sen tar vi en tur till Halpa-Halli, jag köper en underbar tavla.Ska hänga den över skrivbordet. Totalt tog resan 2 timmar! Ganska länge. Men här nedan ser in tavlan!

Fiin tavla med ett hjärta! <3

 Nu ska jag packa väskan och åka med scootern till min kompis och sova natt! :) Jag tar mitt älskade kexpaket Filipinos med på resan! Den kommer inte överleva resan...

Filipinos! :))  Påslakanet har jag fått av mommo, tack ska du ha! :)

 Ha en trevlig lördagskväll allihopa, för det tänker nämligen jag ha! :)

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar