23 mars 2012

Fredag, äntligen!

  Av någon underlig anledning har den här veckan har verkat otroligt lång. Dagarna har krupit fram. Och nästa vecka börjar proven... Lite skoltrött får man väl va? 10 veckor kvar till sommarlov och då återstår att se om man får något sommararbete. Vilket är högst osannolikt. Får väl klippa gräsmattan och sköta småbarn? Men jag längtar ändå otroligt mycket till sommaren, att vara med kompisarna, spendera tid vid villan eller helt enkel ta en joggingrunda med hunden, utan att bekymra sig för skolarbeten eller annat. Jag älskar sommaren. Förutom den kvävande hettan. Det är omöjligt att somna. Och varför låter jag så pessimistisk idag?!? Kanske bara lite skoltrött... :))

  Idag har jag inte planerat något speciellt, kanske spenderar kvällen med mina lillasystrar och morötter, gurka & gräddfil. Men allting är ganska oförutsägbart ännu.
  Imorgon om jag lyckas få skjuts till Kokkola så ska jag och titta på "The hunger games". Jag vill, jag vill, jag vill. Men det är alltför kallt för att åka med scootern, tänker tillbaka till förra veckoslutets händelser. Brrr.... Men imorgon är ett oskrivet sida, vi får se vad som skrivs. :)


Take Care!

2 kommentarer: