14 mars 2012

En vanlig onsdagskväll

  Idag är det en ny dag, med nya läxor... Alla lärare ger så mycket läxor, finska uppsats, ett papper i historia att fylla i, kemi uppgifter, läsa en bok i modersmål, varför?!? Okej, jag går i gymnasiet och jag orkar/klarar allt utan om den dumma finska uppsatsen. Jag ska skriva om "Jag och Media", blä vilken uppgift.

  Bortsett från finskan har min dag varit bra, när jag kom hem var min moster och kusin här och firade lillasyster, en aningen sent, men bättre sent än aldrig! :) Det var länge sen jag hade sett dem, det var rätt trevligt! En och en halvtimme senare ringer en kompis och frågar om jag kommer med till gymmet, jag är inte riktigt den som säger nej på såna saker. Så nu sitter jag här våt i håret efter att ha varit i 80 minuter i gymmet med min "galna" kompis. Det var jätteroligt och tiden bara flög förbi.

  Imorgon morgonträningar, äntligen! :)) Ser fram emot att testa mina skor,. hoppas, hoppas att de passar bra, om inte så tror jag mamma exploderar vi får se imorgon!

PS! Moster, jag glömde tacka för skjutsen, så Taack! :)

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar