18 mars 2012

Scooterresa, påskhäxor & hårfärgning

  Jag har kommit helskinnad hem från en scooterresa på 82 km tur & retur. Det var iskallt, jag har bara 8 fingrar kvar...  Men när jag kom hem idag så stod det färdig hemlagad pizza på bordet, det smakade verkligen himmelskt. Och nu sitter jag framför datorn med min älsklingsfilt runt mej. :)
  Det var en rolig lördagskväll vid min kompis, vi var huliganer som vanligt. Min kompis ville färga mina ögonbryn och plötsligt sitter jag där och ser ut som en påskhäxa... Jätteroligt, men resultatet blev väl okej, men jag var nog lite rädd att jag skulle lämna som häxa.
  Idag har min kompis färgat mitt hår! :)) Jag älskar verkligen mitt hår just nu, det är rätt mörkt men det kommer bli betydligt ljusare när jag tvättat det några gånger. Jag tänkte lägga upp två bilder; en framifrån och en bakifrån :)

Lite mörk, men jag gillar! :))
Ja vet, ja vet, det är svårt att ta en bild av sig själv bakifrån. :)
  Jag tycker verkligen om min hårfärg <3. Nu ska jag göra lite läxor och läsa böckerna "Isnätter" och "Hungerspelen". "Isnätter" ska vi ha läst färdigt om ungefär två veckor. "Hungerspelen" verkade vara en bra bok och jag vill läsa den.  Det blir en mysig söndagskväll, med filten, böcker & jag. :)

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar