3 mars 2012

Mitt Första Inlägg

Det känns ganska stort och epic att börja en blogg, men det är det inte. Det är bara en till blogg som skapas, som inte ens jag vet om jag kommer att ha inspiration att skriva i. Men när/om en inspirationskick kommer så då kommer här skrivas. Eller om jag försöker undvika att läsa till ett prov eller göra läxorna som jag gör precis i detta nu, jag försöker undvika att börja läsa till finska provet, men alla kan hålla med mej, finska är ju omöjligt?!?

Regn, är det någon varför jag har valt regn som bakgrundsbild? Jag kan säga att det är inte för att jag är ledsen eller nedstämd, jag bara älskar regnet! På sommaren när det regnar brukar jag skrika av förtjusning och springa ut i störtregnet och bara stå där när regnet droppar ner i ansiktet. Och så gillar jag regnet för då brukar jag knuffa min syster i sjön med alla kläderna på :)


Det var allt för mig den här gången, första inlägget är avklarat, det var inte så farligt som jag trott, inspirationen bara flödade ner i fingrarna och nerkrivet i bloggen.

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar