31 maj 2012

Min torsdag

  Idag på schemat har det varit bara en sak: öva på matteprovet. Den saken har inte avklarats tillräckligt bra, men det är så otroligt mycket att läsa! Har istället för att bara läsa varit på min systers fotbollsmatch mot GBK. Spännande var den är allt jag kan säga. Slutade 1-1, men jag for när jag hade sett en halvtimme för att jag började få panik inför matteprovet. Att titta på fotbollsmatcher kommer bli ett roligt tidsfördriv i sommar! :D
  Jag förde henne en timme förrän matchen började för uppvärmning och sånt, så jag hade god tid på mig att gå på de "spånbelagda stigarna/vägarna", var bland annat och tittade på skjutbanan, den är verkligen inte mycket för världen. Inne i det var man står när man skjuter är det verkligen förfallet. Hål, tomflaskor och tobakspaket everywhere! Usch, inte fräscht! Någon skulle kunna bemöda sig och städa upp lite, en stor svart soppåse, och så klart!

En bild från skjutbanan
Skoor!
En bild från matchen

    Det har varit en bra dag och jag har insett att jag har ett nytt favoritband: Poets of the Fall. Jag gillar nästan alla deras låtar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar