18 maj 2012

Tråkfredag

  Sitter nu här framför datorn, vaknade för ungefär en timme sen. Det är ganska deprimerande att titta ut genom fönstret och se regnet rinna ner för fönstret. I och för sig så gillar jag regnet; ljudet, lukten och synen av det. Men inte när man har lov, kanske är bäst ändå för idag ska jag plugga till det fruktade matteprovet.

Jag och doggie på promenad en solig dag! :D

Jag är fascinerad av skuggor! :)
Solen, var är du idag?



Nu ska jag ta och spendera lite kvalitétstid med matteboken <3

  Så där bara för att meddela, jag har tid till frissan idag halv 3 eller 4. Ska klippa 2-3 cm av topparna. Jag är livrädd, men det är nödvändigt. Jag har en fobi för hårklippning, men den historien kan sparas till ett senare tillfälle. :) Kanske lägger upp före och efter bilder? Maybe.

  Har tänkt att jag idag ska jag titta på min lillasysters fotbollsmatch, kommer verkligen behöva en paus från matteprovsläsandet. Indeed. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar