8 maj 2012

Motioon

  Dagen har flutit på i ett passligt tempo. Började dagen med morgonträningar, jepp jag for, det var faktiskt ganska roligt. Några flera blåmärken på köpet, men man fick upp flåset och blev svettig. Näst sista passet hade jag hålpass, och då passade jag på att ta en sväng till gymmet. Vilken känsla det är när man är i ett annat gym. Börjar bli så otroligt uttråkad av mitt vanliga gym, verkligen skönt att träna i ett annat gym. Där blev jag också svettig (de har en boxningssäck där som bara måste testas). Sista passet religion, ugg, vi har presentation om helgon imorgon.. Jejj.

  När jag kom hem blev det läxläsning, chill och rensande av gäddor. Efter det en liten löprunda, faktiskt skönt att få springa av sig lite. Nu måste jag faktiskt läsa lite på matte, heej!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar