1 maj 2012

Första maj

  Idag är det första maj om någon har missat! Vilket borde vara omöjligt att missa men det finns väl såna personer också. :)) Glad första maj får jag bara säga! :D
  Isen är helt totalt obefintlig, den var helt borta igår, jag är glad för nu kan jag börja ha ut "katisko". Har haft ut den redan i två dagar, fast isen har slickat dess kanter. Men nu just idag på första maj, så fick jag min första gädda för i år! Hurra! Den vägde ungefär 1.2 kilo, och idag blir det en riktig första maj måltid med gädda och potatis på bordet.

Dålig kvalitet, jag vet. Men jag bara måste ha med min hand som jämförelse. :))

  Nu tänker jag gå ut i solen och ta en promenad med nordanvinden blåsandes i håret, brr, det är kallt. "Måste man gå så måste man gå". (Replik från barnfilmen Lejonkungen 3 Hakuna Matata :)) 

Hjärta <3


Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar