6 maj 2012

Paddlingen

  Det har varit lite på den dåliga sidan med uppdateringen den här helgen. Det är dåligt jag vet. Dessutom blev paddlingen inställd igår, p.g.a. det dåliga vädret och för lite deltagare. Jag vaknade tidigt den morgon utan ha en aning om jag skulle åka eller inte, sen kommer det ett meddelande att kajakpaddlingen är inställd. Så då blev det att vara hemma istället, det var nog tur för det regnade hela dagen. Jag gillar inte riktigt regn som man börjar frysa av, annars är det bara mysigt. Det är en av anledningarna att jag inte hade någon inspiration att skriva ett inlägg. Men annars på fredagen var vi och övade i en "sandgräv" i kronoby, det gick faktiskt ganska bra. Jag var bättra på att paddla än jag trodde, jag föll inte ens i, jag vill ärligt talat göra det flera gånger. Jag älskar faktiskt naturen.

Study nature, love nature, stay close to nature. It will never fail you.


  Igår satt jag och sökte på nätet efter träningscitat, skrev ner de bästa på ett papper, som jag har lagt upp på väggen. Bara älskar citat, det är dessutom bra motivation. Några av mina favoriter:


 I may not be the 
STRONGEST,
I may not be the 
FASTEST,
but I'll be damned if
I'm not trying my 
HARDEST


"No matter how
slow you go,
you are still lapping 
everybody on the couch."


  Jag hoppas att ni alla har en bra latsöndag, det är alltid nödvändigt once in a while. Jag tänker ha min latsöndag efter min löprunda då jag ska tänka på alla mina underbara citat! <3

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar