28 maj 2012

Måndagskväll


  Jag har trååkigt. Har redan läst ungefär 3-4 timmar på fysik provet idag, så det orkar jag inte med nu. Ska skriva provet på onsdag och dessutom så har jag matte provet på fredag. Iiik, de två svåraste proven den här perioden efter varandra! Hur ska det här sluta? Men snart är det älskade sommarlovet här, bara 4 dagar + avslutning kvar! <3

  Skrev i det tidigare inlägget idag att jag skulle på innebandy, sista gången före sommaren! Men nu lyckades det så att hallen var låst och det var fullt med stolar där. Så enda alternativet vi hade var att fara ut och spela fotboll på miniplanen. Det var nog ganska roligt ändå! :D

Tillägnad min kompis som alltid säger YOLO (You Only Live Once)


  Om någon har missat så är Mange Makers ute med en ny låt; Drick den! Me like! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar