17 maj 2012

Regnig tordag

  Idag är det Kristi himmelsfärdsdag om någon har missat, så jag är ledig torsdag och fredag. Tur är det, behöver verkligen få vila upp mig, och det gissar jag att alla andra behöver också. Det är bara 10 (!) dagar kvar tills sommarlovet, jag väntar tålmodigt. Jag vill och simma till villan, känna gräset mellan tårna och höra vinden susa mellan trädtopparna. Jag vill ha allt med sommaren, värmen, regnet och brisarna. Sommar kom nu!
  Just nu sitter jag här vid min kompis dator, hon är i duschen just nu. Gårdagen var rolig, först för jag och M ut på en ungefär 7 km promenad, talade om livet & sånt. Superkul! Efter det satte vi oss ner på en bänk och sms:ade åt J att komma till byjji. Sen är J äntligen anlände med sin scooter, då for vi och äta till Tinas grill, magen blev nöjd. Åt en hamburgare och franskisar. Talade strunt hela gårdagen, men det var verkligen behövligt :D.

  Idag blir det kanske att cykla 10 km till J:s, om vädret tillåter. Nu får ni en låt att lyssna på, enjoy! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar