23 maj 2012

Ljuvliga onsdag!

  Sitter/ligger i gräset på en handduk, försöker samla motivation att börja läsa på nästa prov: religion. Vi har 8 låånga kapitel att läsa, usch, det ska jag ta itu med om ett ögonblick.

  Har just varit gående fram och tillbaka till gymmet, en sträcka på ungefär 6 km. Men ååh vilken känsla när musklerna är slutköra, hade nästan glömt bort hur det känns att vara svettig och slutkörd. Mitt knä bråkade lite men annars var det inte så farligt. När jag gick dit hade jag långbyxor och min icepeak jacka, medan folk kom cyklande om i t-tröja, jag föll lite för grupptrycket för när jag kom tillbaka gick jag i shorts och ärmarna uppkavlade. Men det är sjutton så varmt, jag kan nästan bara säga det rakt ut: Sommaren ÄR här! :D Elin är glad och nöjd.

  Ligger alltså nu här i gräset med umbroshortsen och en topp, ajj vad skönt, jag har bestämt mig i sommar att inte bry mig om jag blir brun eller inte. Man blir så brun man blir, jag förstår inte varför alla känner sån press att bli bruna? Okej, det där lät lite fel när jag ligger här i topp och shorts, men jag älskar att vara ute, fast vädret är soligt eller inte.


Kärlekstigen! :)

På väg!




Känner på vattnet, det var faktiskt så man kan ta ett dopp, om man vågar! :D
Jaag.. :P
Benmusklerna måste ju på bild! :)
Har den här flaskan i grön, blå och rosa! <3


  Nu börjar det bli lite kyligt, nu går jag in och värmer mina tår, heej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar