13 maj 2012

Kusinkalas

  Det blev inget inlägg igår, jag var ett varv till Vasa med familjen. Vi firade min kusin som blir 7 år idag! Grattis! :) Var ett väldigt vilt kalas med tårta, muminavsnitt och lekparksbesök. Varför har lekparker nuförtiden träningsredskap? Bara undrar, de senaste lekparkerna jag har varit till har haft nån sorts av träningsredskap, konstigt. Min syster och jag for med våra två kusiner och lillasyster till lekparken, det var totalt kaos. Men alla kom oskadda hem sen efter. Faktiskt ganska roligt. :))

  Mitt mål på shoppinglistan igår var träningskläder. Det fanns ett stort utbud vid Sportia, men alla saker var så dyra, t.ex. 60 € för en sport-bh? Dyrt. Köpte ett par puma byxor från Sportia och en mörkblå tröja från H&M.

  Har en hemsk lust att baka något, har ingen aning vad. Kanske nåt bröd? Ingen aning. Vi ska se vad jag hittar på idag, det är ju ändå lång tid tills jag ska och sova. Nu vet jag vad jag borde göra, läsa på matte. Jeijj!


  Jag vet, jag borde ta mera bilder och lägga in på bloggen, men jag vet aldrig vad jag ska fotografera. Därför får ni nöja er med bilder från justgirlythings. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar