7 maj 2012

Måndagens innebandy

  Dagens innebandy var verkligen tuff och ansträngande. Vi var fyra spelare och vi spelade nonstop i 2 timmar, jag svettades som en gris :). Saldot för innebandy är 4 röda innebandyskottmärken på armarna och runt 20-25 på benen. Ajj, det gör ont. Och imorgon är det morgonträningar, måste verkligen överväga om jag är med eller inte. Mina ben tål inga fler skott. MEN otroligt roligt var det! :))

  Sådär by the way, vi blev filmade idag i skolan. Dom sa att programmet sänds 15 maj 7.40, vet inte vilken kanal. Men coolt & lite pinsamt att vara på tv. :D Jag kanske skulle vilja studera fysik vid Åbo akademi, lät ganska intressant. Men jag har ingen aning om vad ska bli; läkare, ingenjör eller lärare? No one knows, and neither do I. Börjar gå mig på nerverna, men jag vet en sak om min skolgång jag ska sluta med tyska, gillar ingenting med det ämnet. Ska läsa mera av fysik, matte, kemi och biologi. Men mera vet jag inte, ha det bra allihopa! :))



Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar