16 maj 2012

Lovely onsdag.

  Sitter nu här vid min kompis, skrev tyska provet på 20-25 minuter, det kommer att gå åt skogen. Men glada miner på, solen lyser, det är stekhett ute, två veckor kvar i skolan och fyra prov kvar av ettan i gymnasiet. Det kan inte bli mycket bättre. :D
  Anledningen till att jag skriver ett blogginlägg är att min kompis ärligt talat DAMMSUGER rummet! Hon tyckte det var skräpigt och så började städa och tog fram dammsugaren. Freak!! :))

  Har ännu ett pass kvar idag, religion, men då ska klassen titta på en film om Martin Luther, chill. Sen efter ska jag hit igen till min kompis igen. Lovely onsdag. <3 Det har kännts som en evighet sen jag var hit sist.


JUHLAMEKOT - TFNC / ELIDA BODYCON DRESS - NELLY.COM
JUHLAMEKOT - TFNC / ELIDA BODYCON DRESS - NELLY.COM


  Min kompis klänning inför avslutningen? Hon överväger det, jag säger KÖP! :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar