15 maj 2012

Gymmet i Krombi

  Tar en liten paus från tyskaprovs läsandet. Sitter nu här och surfar på nätet, håller på och "prackar" med att föra in bilder från mobilen till datorn. Har märkt att det är tråkigt att läsa en blogg utan bilder, det är faktiskt otroligt långtråkigt. + så har jag märkt att det är ganska många bloggare som har bilder på sig själv i nästan varje inlägg, varför vet jag inte, men :)).
  När jag var till gymmet igår i Krombi så hade jag inte alls någon motivation att lyfta, springa eller nått sånt. Men IDAG, då kan jag säga att svetten rann som bara den, vet inte varför det var roligare idag, kanske bra musik? Ingen aning. Tänkte lägga upp lite bilder från gymmet, hah, i brist på annat. :D
Pumisar :D
           
Vikter :))
Ojj, ojj, ojj




Check out my muscles, just kidding! :DD
   Brukar inte annars ta egobilder, bara så ni vet, ni måste bara ha något att titta på. :D
   Oj, vad klockan går tillbaka till studerandet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar