27 maj 2012

En perfekt helg!

  Det har gått en stund sen jag uppdaterade bloggen, men jag har haft ganska fullt upp. I fredags var jag med mina kompisar och sov över i Krombi. Vi for cyklande till Kokkola, och jag shoppade vad jag har velat ha ganska länge, nämligen ett par träningshandskar! Tänker testa dem för första gången imorgon på hålpasset! :))

Träningshandskar från Intersport! 
Träningsshorts och hårband från H&M! ;)
2 bh:ar  från H&M :D

  Köpte också ett par blåa umbro shorts, men dem kommer ni få se på de här nedre bilderna! :D 
  När jag och min kompis vaknade på lördagsmorgonen så hann vi inte vara vakna rätt länge, förrän mamma ringer och säger att nu kommer hon efter mig. Klockan tolv bär det av mot villan, nästan hela släkten är samlad och det blir att äta en god brunch! Nästan hela resten av dagen är spenderad på stranden; känner på vattnet, solar och jagar myrlejon. 










  Helgen har varit perfekt (nästan), om det inte vore för religionsprovet. Måste fortsätta läsa, har läst 3 kapitel av 9. Ojj. Om en vecka är det sommarlov, jag längtar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar