30 maj 2012

Börjar få "lejdo"

  Känner mig lite som en outsider idag, jag skrev mitt andra sista prov för den här perioden, medan nästan alla andra skrev sitt sista. Fysik provet gick nog helt okej, hoppas jag.
  Så där sitter jag och ser på när de firar med choklad och isglass, snyft. Det förbaskade matteprovet förstör allt. Sista dagen i skolan och jag skriver matteprov! Det måste vara den värsta början på sommarlovet man kan tänka sig! Dessutom så kan jag ingenting på vad jag ska kunna, så jag kommer få plugga 24/7 de här kommande dagarna. Nu --> pluggande

Träningsfeelis! :D

 Jag vill till gymmet, jag vill inte sitta här med matteboken!

2 kommentarer:

  1. Ja blir sjölv inspirera tå du skriver att du ska ti gymmet! Ja vill å! Tu er en rikti sisumies! tå ja å sko ha toko motivation... :)

    SvaraRadera