3 maj 2012

Övernattning på G

  Idag är det torsdag om någon missat. Min kamrat M är här och ska sova över, vi har gått ett varv in till byn och ätit en glass, det blev en Brown för mig. Nam. M och jag lirade lite fotboll, gungade i gungorna och lekte i klätterställningen. Hah, det har varit en rolig dag, hoppas att det blir många fler här framöver, när sommaren snart anländer. :))
  Blir inget längre inlägg nu, måste packa inför paddlandet med kajak imorgon (det är inte imorgon vi ska sova i tält, vi åker bara på en testrunda med kajaken). Är lite nervös att jag ska åka upp och ner, och inte slippa bort. Men det är väl det vi ska lära oss imorgon, förhoppningsvis. :) Av rubriken att döma så ska jag övernatta i ett tält, natten från lördag till söndag. Jag kommer att frysa ihjäl, men det är en annan saga. :)



Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar