19 maj 2012

Sjuklördag

  Igår gick jag och tittade på min lillasysters fotbollsmatch mot Peff, min lillasysters lag vann dem 7-1. Bra kämpat! Men vilket otroligt blåsigt väder det var igår, jag började frysa ända in i märgen, så det är väl en av orsakerna varför jag sitter här med feber nu.. Men jag har haft ond hals före det också, min "evil" lillasyster smittade ner mig, men hon fick ingen feber, än..

Vid fotbollsplanen, lyssnar på musik och fryser ihjäl.
  Men det är kanske bäst att jag är sjuk nu, för jag har inte kunnat använda mitt högra knä på några dagar. Jag gissar på att det är lite överansträngt, så jag har inte kunnat träna som jag har velat. Och nu kan jag det inte i vilket fall som helst.

Finrexin konsumeras i stora mängder
Halstabletter i mängd och massor
Russin, varför inte?


  Och så har vi det förbaskade matteprovet på måndag, får ta och läsa på det, fast allt jag skulle vilja göra är att krypa ner under täcket och sova tills skolan slutar. På slutet en vårblomma. :))

Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar