11 maj 2012

Freedag!

  Freeedag! <3 Det har känts som det aldrig skulle bli helg den här veckan, men fredagen anlände till slut! :D Idag har jag gjort mina val inför tvåan, hade ingen aning om vad jag skulle välja, men det blev nog en blandning av matte, fysik, kemi och biologi.

  Ikväll blir det att sitta fastklistrad vid tv-rutan och se på matchen mellan Finland och Kanada. Har en känsla av att den kommer bli en verklig nagelbitare, därför har jag målat mina naglar rosa, hah :D Fick just en stor lust att cykla 40 km till Krombi och besöka en kompis, konstigt. Hah, allvarligt, det skulle vara otroligt roligt, musik i öronen, ögonen på vägen och cykla tills benen inte orkar mera. Skulle väl ta runt två timmar (jag brukar cykla med ungefär 20 km/h) så jag skulle hinna se matchen. :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar