2 juni 2012

Avslutning!

  Känslan när man tar av sig högklackarna efter fem timmar <3 

Ajj
  Det första året i gymnasiet är avklarat, det är inte länge tills jag står där uppe på "scenen" och får studentmössan på huvudet. Kan inte säga annat än att jag längtar tills jag är student.

  Tänk att sommarlovet är här, fast det verkar inte så när man ser på termometern och ut genom fönstret, det blåser, är kallt och regnet spiller ner. Men jag är glad för sommarlovet ändå, det kom verkligen i sista sekund. Är så skoltrött, den senaste månaden har jag inte gjort några läxor. Och på måndag börjar jag jobba, men jag är faktiskt helt okej med det, skulle bli galen av att gå här hemma hela tiden. Har en känsla av att mina blogginlägg kommer bli ganska dylika, arbete, gym och trampolin.  

  Med mitt betyg i handen kan jag glatt säga att jag har alla kurser för ettan på stickan. Nu är det två och en halv månader tills jag behöver sätta en fot i gymnasiet igen. :) 

  Det blir antagligen en fotografering nästa vecka med min avslutningsklänning, så då kanske ni får lite finare bilder än den här telefonkvalitén:


  Gjorde inget inlägg igår, jag var till Jeppis. Köpte en röd bikini. Lägger upp en bild på den imorgon. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar