24 juni 2012

Födelsedagspresent!


  I helgen som gått har jag fått en två månader försenad födelsedagspresent, men bättre sent än aldrig! :D Jag har fått en helt suverän bok, nämligen Löparens nya handbok, och jag är helt kär i den! Har läst noggrant igenom de första kapitlen och jag har börjat överväga att köpa nya joggingskor. Borde köpa skor som passar min löpstil perfekt. Man borde gå in till en affär där de är proffs på att välja den sko som passar just för en själv! Ska börja spara pengar till de perfekta skorna! :)
  Tack moster J för den perfekta födelsedagsgåvan! :D 



  Är helt beroende av den här låten, tack M! 

4 kommentarer:

  1. Grr ja sko lägg opp ett inlägg me hede låten i måro.. :( :D

    SvaraRadera
  2. Kul att presenten uppskattades :) Hoppas ni kan komma söderut snart!

    -moster J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaja, me love it! Och jag hoppas också att vi kan komma ditåt snart ;)

      Radera