26 juni 2012

Träningsschema

  Tänkte dela med mig av mitt vanliga träningsschema för en vanlig vecka. Jag är inte så stort fan av vilodagar, men jag vet att man borde ha flera vilodagar än en, men jag blir så rastlös om jag inte får något gjort i motionsväg.


Måndag: Gym, överkroppspass
Tisdag: Löprunda 
Onsdag: Gym, underkroppspass
Torsdag: Vilodag (!)
Fredag: Löprunda
Lördag: Gym, underkropp och överkropp
Söndag: Löprunda


  Jag tycker det här är ganska lagom med motion för mig, men det kan finnas vissa som kan tycka att det här är allt för mycket. Men det här passar mig perfekt! :D Angående löprundorna så varierar längden och intensiteten otroligt mycket, det beror på i vilken form jag är den dagen. 





Den här bilden och texten är min absoluta favorit, för det är så sant!

  Ni kanske har märkt att jag gillar tränings motivation och inspiration? ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar